Általános szerződési feltételek
Hatályos ettől a naptól kezdődően: 2021. augusztus 24.
Üdvözöllek a honlapomon! Köszönöm, hogy megtisztelsz a bizalmaddal!
Ha a jelen Általános Szerződési Feltételekkel (továbbiakban: ÁSZF), a honlap használatával, az egyes szolgáltatásokkal, a vásárlás menetével kapcsolatban kérdésed merül fel, vagy amennyiben egyedi igényed szeretnéd velem megbeszélni, úgy kérlek, vedd fel velem a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken!
Jelen ÁSZF hatálya a Szolgáltató weboldalán (www.redpinmarketing.hu domainen – a továbbiakban röviden: honlap) történő jogviszonyokra terjed ki. Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető a következő weboldalról, annak legfrissebb változata érvényes: www.redpinmarketing.hu
IMPRESSZUM, a Szolgáltató adatai
Igénybe vehető szolgáltatások köre
A megrendelések feldolgozása és teljesítése
1. IMPRESSZUM, a Szolgáltató adatai
Név: Kamarásné Viszkocsil Veronika e.v. (röviden: Szolgáltató)
Székhely: 2097 Pilisborosjenő, Kőfaragó u. 19.
Nyilvántartásba vevő hatóság: Belügyminisztérium
Adószám: 55805283-1-33
Képviselő: Kamarásné Viszkocsil Veronika
Telefonszám: +36-30/279-6639
E-mail: hello@redpinmarketing.hu
Honlap: www.redpinmarketing.hu
Bankszámlaszám: 10918001-00000042-81930038
Tárhelyszolgáltató adatai:
Név: Rackhost Zrt.
Székhely: 6722 Szeged, Tisza Lajos krt. 41.
Elérhetőség: +36-14/451-200
E.mail: info@rackhost.hu
2. Alapvető rendelkezések
2.1. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben, valamint jelen ÁSZF értelmezésében a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
2.2. A jelen ÁSZF 2021. augusztus 24. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. A változások a honlapon történt megjelenésüktől lépnek életbe. A felhasználók a weboldal használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldal használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.
2.3. A Felhasználó, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a weboldalnak –, az ÁSZF-ben foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a weboldal tartalmának megtekintésére.
2.4. A Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül; lásd még az ÁSZF 9. pontjában.
3. Igénybe vehető szolgáltatások köre
3.1. A szolgáltatásokra lehet jelentkezni a honlapon keresztül vagy emailben. A szolgáltatásokra vonatkozóan megjelenített árak magyar forintban értendőek.
3.2. A honlapon kínált szolgáltatások – továbbiakban összefoglaló néven: Szolgáltatás – az alábbiak szerint csoportosíthatóak:
-
Tanácsadás
-
Profil audit
-
Profil menedzsment
3.3. Amennyiben kedvezményes ár kerül bevezetésre, a Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja a Felhasználókat a kedvezményekről és annak pontos időtartamáról.
4. Rendelés menete
4.1. Felhasználó a kapcsolatfelvételi űrlapot kitöltve jelentkezhet a Szolgáltatásra.
4.2. Az adatok megadását követően a „Küldés” gombra kattintva tudja elküldeni jelentkezését. A hozzájárulás kérő jelölőnégyzet bejelölésével, majd a „Küldés” gombra kattintással a Felhasználó elfogadja a jelen ÁSZF-et és az Adatkezelési tájékoztatót. Az adatok beküldését követően a Felhasználó e-mailben tájékoztatást kap a pontos árakról, fizetési feltételekről és a jelentkezés véglegesítéséhez szükséges további teendőkről.
4.3. A jelentkezés során a következő személyes adatok megadását kéri a Szolgáltató kötelező jelleggel:
-
Név
-
E-mail
-
Telefon
4.4. Felhasználó a teljes vételár megfizetését követően veheti igénybe a Szolgáltatást.
4.5. A megrendelt Szolgáltatás értékét közvetlenül és előre kéri a Szolgáltató banki átutalással befizetni (Kamarásné Viszkocsil Veronika, UniCredit Bank: 10918001-00000042-81930038). A számlát a jelentkezéskor megadott számlázási adatokkal állítja ki a Szolgáltató és a megrendelő alapvetően elektronikusan, vagy külön kérésre postai úton kapja meg.
4.6. A Felhasználó e-mailben visszaigazolást kap jelentkezése sikerességéről a befizetés beérkezését követő legkésőbb 48 órán belül. Ennek a visszaigazoló -emailnek a feladási időpontja számít a szerződéskötés időpontjának.
4.7. A Szolgáltató – bár igyekszik ismételten megkísérelni az elküldést – nem felelős azért, ha a Felhasználó a jelentkezéskor megadott e-mail címen nem tudta fogadni a visszaigazoló e-mailt. Ebben az esetben az adatok helyesbítéséig (lásd ÁSZF 4.8.-4.11. pontjaiban foglaltak) a szerződés nem jön létre.
4.8. Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a „Küldés” gombra kattintás előtt javítani tudja a bevitt adatokat. A számla kiállításához szükséges adatokat a Szolgáltató bekéri a Felhasználótól. Hibásan megadott adat esetén kérjük vegye fel a kapcsolatot a Szolgáltatóval a honlapon megadott e-mailes elérhetőségen.
4.9. Fontos, hogy a Felhasználó ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra a Szolgáltatás. A Felhasználó az adatbeküldés után kapott megrendelőben ellenőrizheti megadott adatait, így lehetősége van helyesbíteni. (Lásd még a 4.11. pontot).
4.10. Amennyiben a Felhasználó befizette a Szolgáltatás díját, de téves kapcsolattartási adatokat adott meg és semmilyen módon nem sikerült felvenni a kapcsolatot a Felhasználóval, ez esetben a Szolgáltató – a megrendelés leadását követően legkésőbb 30 napon belül – visszatéríti a díjat (esetleg banki közleményben értesíti a Felhasználót, hogy téves adatokkal került sor a megrendelésre).
4.11. Amennyiben a Felhasználó tévesen adta meg adatait akár a megrendelt Szolgáltatás kiválasztását, akár a kapcsolattartási vagy számlázási adatokat illetően, a szerződés megkötése előtt helyesbítheti az adatait úgy, hogy értesíti a Szolgáltatót a honlapon megadott e-mailes elérhetőségén írásban. Sikeres befizetés és visszaigazolás esetén megtörténik a szerződéskötés, ez után az elállási jogával (lásd ÁSZF 6. pontja) élve, annak feltételei mentén törölheti eredeti megrendelését és kezdeményezhet új megrendelést.
5. A megrendelések feldolgozása és teljesítése
5.1. Banki előreutaláskor a megrendelés teljesítése a fizetés teljesítése után történik meg azt követően, hogy megérkezett az összeg a bankszámlára.
5.2. Szolgáltató nem vállal felelősséget rajta kívül álló okból történő késedelmes teljesítés esetén (egyéb köztes szolgáltatóknál történő karbantartás /weboldal, bank stb./. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott Szolgáltatás szünetel, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb 30 (harminc) napon belül visszatéríteni.
5.3. Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelés teljesítését még fizetés előtt visszautasítsa.
5.4. A Szolgáltató kötelezi magát arra, hogy profil menedzsment esetén, amennyiben a havidíj aktuális részének kifizetésétől számított 2 hónapon belül nem kerül teljesítésre a Szolgáltatás, a Szolgáltató az előfizetési díj részletének összegét maradéktalanul visszautalja a Felhasználónak (hacsak a felek másként nem állapodnak meg). Amennyiben az adott időszak alatt a havidíj emelkedett, az esetleges visszatérítésnél a szerződés megkötésekor érvényes ár kerül figyelembevételre.
5.5. A Szolgáltatás teljesítése a választott szolgáltatástól függően történhet online, telefonon, illetve személyesen.
5.5.1. Személyes adatokat tartalmazó digitális írásos anyagok küldésére a Szolgáltató védett csatornát használ, és a Felhasználónak is ezt ajánlja az ilyen jellegű üzenetváltásokhoz.
5.5.2. Telefonon történő egyeztetések, illetve tanácsadás esetén a Felhasználót további költségek nem terhelik, a hívást a Szolgáltató intézi a Felhasználó felé (hacsak a felek másként nem állapodnak meg, vagy a Szolgáltatót előzetes írásos egyeztetés nélkül keresi fel telefonon a Felhasználó).
6. Elállás és felmondás joga
6.1. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormány rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a kapcsolatfelvételi űrlap elküldésétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől. Az általános szabályok szerint a 14 napos határidőbe szolgáltatás esetén a szerződéskötés napja nem számít bele.
6.2. Az elállási jog gyakorlása esetén a Felhasználót költség nem terheli.
6.3. A Szolgáltató a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Felhasználó részére.
6.4. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési mód kerül alkalmazásra, kivéve, ha a Felhasználó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Felhasználót semmilyen többletköltség nem terheli.
6.5. Amennyiben a Felhasználó élni szeretne elállási jogával, a Felhasználó csak az általa a Szolgáltató felé megadott e-mail címről a hello@redpinmarketing.hu e-mail címre küldött elektronikus levélben tett egyértelmű szándéknyilatkozattal teheti meg. Ehhez használható a következő nyilatkozat minta:
Elállási nyilatkozat minta
Címzett: Kamarásné Viszkocsil Veronika e.v.
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási jogomat/jogunkat az alábbi szolgáltatásra való jelentkezésre irányuló szerződés tekintetében: [ide a rendeléskor leadott regisztrációs adatokat kell beírni]
Jelentkezés dátuma:
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
Kelt:
A Szolgáltatásra kötött szerződés felbomlásáról a Szolgáltató e-mailben értesíti a Felhasználót.
6.6. Amennyiben a megrendelést követően még a 14 napos elállási határidő lejárta előtt megkezdődik a teljesítés, akkor a Felhasználót nem elállási jog, hanem felmondási jog illeti meg. Ebben az esetben a már teljesített Szolgáltatás értékétől függően a kifizetett összeg fennmaradó részét jogosult visszakérni, de az igénybejelentés menete az elállási jog érvényesítéséhez hasonló (lásd 6.1.-6.5. és 6.7. pontok).
6.7. A Felhasználó nem gyakorolhatja az ÁSZF 6.1. és 6.6. pontjai szerinti jogát a szolgáltatásnyújtásra irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a Felhasználó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Felhasználó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően elállási és felmondási jogát elveszíti.
7. Vegyes rendelkezések
7.1. Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.
7.2. Ha a jelen ÁSZF bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.
7.3. Amennyiben Szolgáltató az ÁSZF alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan az ÁSZF valamely lényegi feltételéhez vagy kikötéséhez, nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.
7.4. Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Az illetékes békéltető testület: a területi gazdasági kamarák mellett működő független testület, melynek célja a fogyasztó és a gazdálkodó szervezet közötti vitás ügy egyezségen alapuló rendezésének megkísérlése. A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu
8. Panaszkezelés rendje
8.1. Szolgáltató célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a Felhasználó teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a hello@redpinmarketing.hu e-mail címen közölheti.
8.2. Az írásbeli panaszt a Szolgáltató 30 napon belül írásban (e-mailen) válaszolja meg. A panaszt elutasító álláspontot a Szolgáltató indoklással látja el. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.
9. Szerzői jogok
9.1. A honlapon található összes tartalom, szöveg, fénykép, hang- és videó anyag Kamarásné Viszkocsil Veronika szellemi tulajdonát képezi – kivétel a nem saját csatornáról hivatkozott YouTube videók vagy egyéb forrásból származó képek (lásd a képadatoknál) –, így szerzői jogi védelem alatt állnak (1999. évi LXXVI. tv. alapján). Ezek bárminemű – akár részleges – másolásához a szerző előzetes írásbeli engedélye szükséges.
9.2. A honlapról információkat átvenni írásbeli hozzájárulás esetén is csak a pontos forrásra való hivatkozással lehet, azzal a feltétellel, hogy az átvevő nem módosítja az eredeti információt, és egyértelműen, élő, érvényes webes linkkel hivatkozik a megadott honlapra.
10. Felelősség korlátozása
10.1. Szolgáltató semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltak miatt, bármilyen okból is következtek be:
-
Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap akadálytalan működését és a jelentkezést
-
Bármilyen meghibásodás bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon
-
Bármely levél – függetlenül attól, hogy papír vagy elektronikus formában érkezett –, de főleg bármilyen adat elvesztése
-
Bármely szoftver nem megfelelő működése
-
Bármilyen programhiba, abnormális esemény vagy technikai hiba következményei
10.2. A honlapot működtető személy nem vonható felelősségre semmilyen vis maior esetében vagy bármilyen eseménnyel kapcsolatosan, ami nem az irányítása alatt áll.
10.3. Abban az esetben, ha a Felhasználó bármilyen formában megsérti a jelen ÁSZF-et, a Szolgáltató szabadon érvénytelennek nyilváníthatja jelentkezését, megrendelését, és a vevő nem jogosult fellebbezni a döntés ellen.